5 millors apps per a coworkers

Els nous estils de treball i els grans avenços en tecnologia, han revolucionat completament la manera de treballar d’alguns sectors. Com no, l’immens mercat de les aplicacions no ha volgut quedar-se enrere, per això en els darrers anys, milers de noves eines van ser creades per ajudar-nos a ser millors en el nostre treball.

Ara, el ritme de treball també és diferent. Això ha deixat de banda antics esquemes laborals.

Els coworkings han format part d’aquest gran canvi. La seva filosofia, els valors que promouen i les facilitats que proporcionen a les start-ups, mitjanes empreses i autònoms s’han comprovat. Els coworking ofereixen solucions pel que fa a mobilitat i networking entre d’altres, per conèixer la resta pots visitar el nostre article al bloc.

Per ajudar-te a conèixer les millors eines de treball, el coworking Coco Place et porta les 5 millors apps per desenvolupar la teva activitat empresarial.

Hootsuite

Pots publicar a totes les reds sociales des d'una mateixa app, es hootsuite

HootSuite és una plataforma que permet gestionar diverses comptes de Twitter, Facebook (perfil personal i pàgines) i altres xarxes socials alhora. Mai havia estat tan fàcil programar una mateixa publicació en xarxes de forma simultània. A més una important funció d’aquesta eina és que permet programar publicacions, de tal manera que sigui més fàcil organitzar el teu treball i seguir el calendari establert per l’empresa.

El seu intuïtiu panell de control t’ajuda a tenir-ho tot organitzat en les xarxes i veure-ho molt clar.

Trello

Trello és una eina digital d’organització i gestió de tasques que et permet controlar la teva activitat professional, fins i tot aspectes de la teva vida personal. És una eina molt útil per a equips i tot tipus d’empreses.

No facis moltes tasques alhora. Canvia la teva rutina i horaris

Una plataforma compartida on els equips poden comunicar-se, compartir tota mena d’informació i col·laborar de forma absolutament segura.

Per ajudar-te a organitzar les tasques pots crear diferents ” Taulers ” que són espais per organitzar els projectes.

Les múltiples targetes que els componen poden tenir colors, data de lliurament, arxiu adjunts, checklist, etc En resum, de manera visual pots organitzar tot el teu treball en mateix lloc.

Evernote

Evernote es una app per organitzar notes, notes de veu, videos etc

Evernote ha estat dissenyada per organitzar de manera més ràpida la informació personal o empresarial a un arxiu de notes. Funciona com els post-it tradicionals, i et permet guardar les pàgines que més t’interessin per llegir-les més tard.

A més, en Evernote podràs escriure notes en qualsevol moment, gravar notes de veu i fins i tot posar vídeos. Evernote és un espai per emmagatzemar tota la teva informació i mantenir-la més sincronitzada entre tots els seus dispositius. Estan disponibles en tot moment, ja que s’emmagatzemen en “el núvol”, és a dir en servidors d’Evernote.

Camscanner

Per els coworkers tenir els documents escanejats és molt útil

Encara que el món sigui més digital que mai, el paper no ha deixat d’existir. Gran part dels documents que gestionem són encara en aquest format.

No sempre és pràctic dur papers a sobre. S’arruguen, es perden, es fan malbé etc. L’aplicació CamScanner et facilitarà molt aquestes gestions. Tan senzill com fotografiar el document i en uns instants tindràs un arxiu pdf al teu mòbil.

Útil i pràctic, ja tens la solució per tenir tots els papers controlats.

Slack

Slack és una eina de col·laboració en la que el teu equip i tu podeu treballar per dur a terme els vostres projectes. Et permet abastar tots els detalls, des dels primers passos de projectes fins converses sobre pressupostos. Alguns punts forts d’aquesta excepcional aplicació és la seguretat que garanteixen en les converses. També funcions com a poder consultar l’historial d’una conversa, poder unir-se a converses i abandonar-les quan vulguis etc.

L’aplicació serveix per a petites i grans empreses, ja que trobem diferents plans d’organització de l’aplicació.

CamCard

És molt útil tenir una app que ordeni les tarjas de visita dels clients

En els espais de coworking i en la teva vida empresarial coneixes a molts professionals de diferents àrees en diferents esdeveniments, i la forma clàssica en què t’oferiran les seves dades és a través de targetes de presentació. Amb tantes targetes és fàcil perdre-les o oblidar-les en qualsevol racó del despatx. Després necessites el contacte i no saps on les has deixat. Per això serveix CamCard. Utilitza la càmera del teu telèfon per fer una fotografia de la targeta i extreure de manera automàtica el seu nom i dades de contacte. Molt útil i funcional per generar una agenda de treball de manera instantània.

Aquesta llista és només una petita introducció a totes les completes eines que pots trobar ara mateix al mercat. Actualment, les aplicacions estan resolent moltes de les necessitats dels treballadors i fan el nostre dia a dia una mica més fàcil.

Esperem que us hagin semblat interessants, no oblideu visitar el nostre blog per més eines i consells.

Feliç setmana!